A forum for any Z enthusiast! Young or old. This is a place for those who have questions and need help or Z enthusiasts that just wanna hang out and share stories of their Z's
 
HomePortalGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Crazy weather

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Blacktwin

avatar

Number of posts : 403
Age : 39
Location : Montgomery,Alabama
Registration date : 2008-07-01

PostSubject: Crazy weather   Mon Mar 02, 2009 2:11 am

yesterday we had tornadoes all over the place and now we get snow.it does made everything look beautiful tho.and the dogs ate their weight in it..lol

my father.the perks of old age.like not caring if everyone thinks you're crazy

and i had to represent Very Happy
Back to top Go down
View user profile
cherryz



Number of posts : 677
Age : 58
Location : Chapel Hill, NC
Registration date : 2008-07-02

PostSubject: Re: Crazy weather   Mon Mar 02, 2009 2:39 am

Who owns skis in Alabama??? (Other than your dad, that is...)
Back to top Go down
View user profile http://slvander.home.mindspring.com/Z32/
nismo300zr2
Mod
avatar

Number of posts : 1096
Age : 40
Location : NC/VA/WA/NY... overseas?
Car Year/Make/Model : 91 300zx/85 toy GTS/05 CTD/01 zook SV
Registration date : 2008-07-02

PostSubject: Re: Crazy weather   Mon Mar 02, 2009 4:20 am

lol.

cant see pics today.. 24hr duty.. but i know what your talking about!

last month.. in the 70's then a record day of snow.

earlier this weekend it was about 70 and snow is forcasted for tomm.

i love it! the best of both worlds! Laughing

i wish it would come down more, my snowboard hasnt seen action in probbaly 5yrs.

_________________
id rather drive a slow car fast than a fast car slow.

My ZEN: 1991TT Charcoal Pearl/Custom Sparco interior/UR/Z1/ 2x JWT intake/Back: JDM MR2/Front: GTZ + Clears
Back to top Go down
View user profile
Z_trbl_mkr
Admin
avatar

Number of posts : 654
Age : 32
Location : New Oxford, PA
Car Year/Make/Model : '90 Nissan 300ZX N/A
Registration date : 2008-07-01

PostSubject: Re: Crazy weather   Mon Mar 02, 2009 5:26 am

Awww looks like fun...and why does your dad not surprise me that he's doing this Very Happy he looks like he's enjoying himself.

Nice snowman BTW.

Yeah we were close to 60 yesterday then last night we got a dusting. Now they are calling for 5"-8" starting tonight around 6 or so. Ehhh we'll see. I hope it's a flop. I ready for that nice 60-70 degree sunny days.

_________________
another day another notch in the Z belt...lol
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/z_trbl_mkr
Sponsored content




PostSubject: Re: Crazy weather   

Back to top Go down
 
Crazy weather
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Crazy Weather and why it can be so dangerous
» pike going off the feed as the weather gets too cold
» Winter 2010/2011 weather prediction
» fing hot weather
» Work super crazy today, Thank God for GR

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Zenthusiast.net :: Off Topic/ Other :: Off Topic-
Jump to: